Şartlar ve Koşullar
Madde 1-TARAFLAR ve KONU
İşbu Ön bilgilendirme Formu’nun konusu; bilgileri aşağıda yer alan, “Satıcı” olarak anılan,SOFİMAYA HEDİYELİK EŞYA TEKSTİL KOF. HAYVANCILIK SAN.TİC.LTD.ŞTİ. ile“Alıcı”arasındaki mesafeli satış sözleşmesine ilişkin Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ve satışı yapılan ürünlerin kullanımında dikkat edilmesi gerekenler uyarınca bilgilendirilmesidir. Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin “Ön bilgilendirme” Başlıklı 5. Maddesinin 1. Fıkrasında yer alan a, b, c, ç, d, f, g, ğ, h, i, k bentlerindeki bilgiler bu Ön Bilgilendirme Formunda yer almaktadır. Ön bilgilendirme formu ve mesafeli satış sözleşmesi SOFİMAYA HEDİYELİK EŞYA TEKSTİL KOF. HAYVANCILIK SAN.TİC.LTD.ŞTİ. tarafından kayıt altına alınmakta olup, Alıcı dilediği zaman Sayfasından Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli satış sözleşmesi metinlerine ulaşım sağlayabilecektir.
1.1-Satıcıya İlişkin Bilgiler
Ünvanı : SOFİMAYA HEDİYELİK EŞYA TEKSTİL KOF. HAYVANCILIK SAN.TİC.LTD.ŞTİ.
MERSİS No : 0772071715500001
Telefon : 0533 149 87 09
E-mail : info@fit2flow.com.tr
Adres :Yelki. 2487/3 Sok. Özbilimkent Sit. No:7 Güzelbahçe / İzmir
İade halinde Alıcının malı Satıcıya gönderi yolu: Satıcı tarafından Alıcıya İade kodu gönderildiğinde Alıcının iade yapabileceği kargo firması kendisine bildirilecektir.
1.2-Alıcı
Adı/ Soyadı/Ünvanı :
Adresi :
Telefon :
E-mail/ kullanıcı adı :
Madde2-TANIMLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında sözleşme içeriğinde yer alan terimleraşağıdaki tanımlamaları ifade edecektir.
Alıcı : Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek ya da tüzel kişiyi,
Bakan : Ticaret Bakanı’nı,
Bakanlık : Ticaret Bakanlığı’nı,
Hizmet : Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusu,
İletişim Kanalı : info@fit2flow.com.tr elektronik posta adresini,
Kanun : Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
Mağaza : Yelki. 2487/3 Sok. Özbilimkent Sit. No:7 Güzelbahçe / İzmir adresinde bulunan, SOFİMAYA HEDİYELİK EŞYA TEKSTİL KOF. HAYVANCILIK SAN.TİC.LTD.ŞTİ.’nin ilgili ürünlerin doğrudan satışını yapmakta olduğu yeri,
Platform : Sofimaya Hediyelik Eşya Tekstil Kof. Hayvancılık San. Tic. Ltd. Şti’ne ait https://https://www.fit2flow.com.tr/adlı internet sitesini,
Satıcı : Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve Ön bilgilendirme formunun 1.1. maddesinde bilgileri bulunan Sofimaya Hediyelik Eşya Tekstil Kof. Hayvancılık San. Tic. Ltd. Şti’ni,
Sipariş Veren : Bir mal veya hizmetihttps://https://www.fit2flow.com.tr/ adlı internet sitesi veya mobil uygulaması üzerinden talep eden gerçek ya da tüzel kişiyi,
Sözleşme : Satıcı ve Alıcı arasında akdedilen işbu Sözleşme’yi,
Taraflar : Satıcı (Sofimaya Hediyelik Eşya Tekstil Kof. Hayvancılık San. Tic. Ltd. Şti’ni) ve Alıcı’yı,
Üretici : Kamu tüzel kişileri de dâhil olmak üzere tüketiciye sunulmuş olan mal ya da bu malların hammaddeleriniyahut ara mallarını üretenler ile mal üzerine markasını, unvanını veya herhangi bir ayırt edici işaretini koyarak kendisiniüretici olarak gösteren gerçek veya tüzel kişiyi
Ürün veya Ürünler:Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü ürünleri, ifade eder
Yönetmelik : Mesafeli Satışlar Yönetmeliği’ni,
İfade eder.
Madde 3- SÖZLEŞME KONUSU MAL VE HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYAT BİLGİSİ
3.1. Malın/Ürünün/Ürünlerin/Hizmetin temel özellikleri ve ilgili açıklamalar (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, kullanım koşulları) Satıcıya ait Platform’da yer almaktadır.
3.2. Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
3.3. Sözleşme konusu mal ya da hizmetin tüm vergiler dahil https://https://www.fit2flow.com.tr/ internet sitesinde gerçekleştirilen alışverişlerde hak kazanılan toplam indirim tutarı, kargo bedeli ve taksit farkı tutarı ile birlikte satış fiyatı aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
***(Örnek tablo-1 KDV gibi vergi miktarları ve vergi tutarları gibi kalemler açıkça gösterilmeli)
Madde 4- Alıcı’NIN SATIN ALDIĞI ÜRÜNÜN TESLİMİNE İLİŞKİN BİLGİLER
Teslim Edilecek Kişi :
Teslimat Adresi :
Teslim Şekli : Kargo ile teslim (veya) Mağazadan teslim.
Madde 5- SİPARİŞ VE FATURA BİLGİLERİ
Fatura Teslim : Fatura sipariş teslimatı sırasında teslimat adresine sipariş ile birlikte teslim edilecektir. Mağazadan teslim alınması halinde Teslim edilecek kişiye ürün ile birlikte verilecektir.
Fatura Adresi :
Sipariş Tarihi :
Madde 6- ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
Kargo Hariç Toplam Ürün Bedeli : 999 TL
Kargo Ücreti : 9.99 TL
Taksit Farkı : 0 TL
Toplam Sipariş Bedeli : 999 TL
Sipariş Tarihi : 20.03.2021
Ödeme Şekli ve Planı : Tek Çekim
Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.
Teslim Şartları: Alıcıya Teslim (Alıcının göstereceği kişiye teslim)
Teslim Alacak Kişiler:
Madde7- CAYMA HAKKI
7.1.Alıcı hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin satın aldığı malı teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir. Yasa gereği cayma hakkının kullanımına istisna oluşturan ürün, durum ve koşullar bu kapsamın dışındadır. İşbu Önbilgilendirme formunun 8. Maddesinde “CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER” belirtilmiştir.
7.2. Cayma hakkı bildirimi ve Sözleşme’ye ilişkin bildirimler Platform’da belirtilen iletişim kanalları ile gösterilecektir. Cayma bildiriminin yapılacağı iletişim kanallarına https://https://www.fit2flow.com.tr iletisim.html linkinden ulaşılabilir
7.3. Cayma hakkının kullanılması için Alıcının, süresi içerisinde Satıcıya mevzuattaki hükümlere ve Platform’daki cayma hakkı kullanımı yapılacak iletişim kanalına uygun olarak yazılı şekilde bildirimde bulunulması şarttır.
7.4. Cayma hakkının kullanılması halinde:
a)Alıcı cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 (on) gün içerisinde Sözleşme konusu malı Satıcı'ya anlaşmalı kargo şirketiyle geri gönderecektir.
b) Cayma hakkı kapsamında iade edilecek Mal, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları varsa Mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir.
7.5. Cayma hakkının kullanılmasını takip eden 14 (on dört) gün içerisinde mal bedeli, Alıcı’ya, ödediği şekilde iade edilir. Mal, Satıcı'ya iade edilirken, Malın teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekmektedir.
7.6. Alıcı iade edeceği Malı ön bilgilendirme formunda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi ile Satıcı'ya gönderdiği sürece iade kargo bedeli Satıcı'ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği Malı Ön Bilgilendirme Formunda belirtilen Satıcı'nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde iade kargo bedeli ve Malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir. Ürün, Mağzadan teslim alınmışsa, Alıcı iade edeceği ürünü mağazaya teslim edecek ya da Satıcı’ya, kargo bedeli kendine ait olmak kaydıyla kargolayacaktır.
7.7.Alıcı’nın cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile Alıcı’ya bedel iadesine karar verilen durumlarda, alışveriş kredi kartı ile ve taksitli olarak yapılmışsa, kredi kartına iade prosedürü aşağıda belirtilmiştir:
Alıcı ürünü kaç taksit ile aldıysa Banka Alıcı’ya geri ödemesini taksitle yapmaktadır. Satıcı bankaya ürün bedelinin tamamını tek seferde ödedikten sonra, Banka poslarından yapılan taksitli harcamaların Alıcı’nın kredi kartına iadesi durumunda, konuya müdahil tarafların mağdur duruma düşmemesi için talep edilen iade tutarları, yine taksitli olarak hamil taraf hesaplarına Banka tarafından aktarılır. Alıcı’nın satış iptaline kadar ödemiş olduğu taksit tutarları, eğer iade tarihi ile kartın hesap kesim tarihleri çakışmazsa her ay karta 1 (bir) iade yansıyacak ve Alıcı iade öncesinde ödemiş olduğu taksitleri satışın taksitleri bittikten sonra, iade öncesinde ödemiş olduğu taksit sayısı kadar ay daha alacak ve mevcut borçlarından düşmüş olacaktır.
Madde 8- CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
8.1.Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile Alıcı’ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
8.2.Sözleşmeye konu Mal/Hizmet'in Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği'nin uygulama alanı dışında bırakılmış olan (Satıcı’nın düzenli teslimatları ile Alıcı’nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü ve benzeri gibi alanlardaki hizmetler) Mal/Hizmet türlerinden olması, oluşması (biçimlenmesi) halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacaktır.
Madde 9 - GENEL HÜKÜMLER
9.1.Alıcı, Platform’da Ürünlerin temel nitelikleri, ürünler hakkında yapılan, kullanımına ilişkin uyarı ve kullanım koşullarını bildiren “Açıklama” bölümünü, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri https://https://www.fit2flow.com.tr internet sitesinin ilgili sayfalarından okuyup, bilgi sahibi olabilir. Alıcı, tüketici sıfatıyla talep ve şikayetlerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerine ve/veya Platform’un sağladığı kanallarla ulaştırabilirler. Alıcı’nın; işbu Ön Bilgilendirme Formu’nu elektronik ortamda teyit etmesiyle, Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin kurulmasından evvel, Satıcı tarafından Alıcı’ya verilmesi gereken adresi, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikleri, ürün hakkında yapılan açıklama ve uyarıları, ürünün kullanımına ilişkin özellikle sağlık açısından dikkat edilmesi gerekli bilgileri, ürünlerin vergiler dâhil fiyatını, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini kabul, beyan ve taahhüt etmiş sayılacaktır.
9.2.Her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile Alıcı’nın yerleşim yeri uzaklığına bağlı olarak internet sitesindeki ön bilgiler kısmında belirtilen süre zarfında Alıcı veya Alıcı’nın belirlediği teslimat adresine, Teslim Edilecek Kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içerisinde Satıcı’nın edimini yerine getirmemesi durumunda Alıcı Sözleşme'yi feshedebilir. İnternet sitesinde “tahmini teslimat tarihi” şeklinde belirtilen teslimat tarihi tahmini olarak belirtilmiş olup bu ifade herhangi bir taahhüt içermemektedir. Bu ürünler mevzuatta belirtildiği üzere en geç 30 gün içerisinde Alıcı’ya teslim edilecektir. Alıcı’nın veya teslim edilecek kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda Alıcı'nın ürünü geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden Satıcı sorumlu değildir. Alıcı, ürünü “mağazadan alma seçeneğini” seçtiği takdirde ürün 7 gün içerisinde yukarıda adresi belirtilen mağazadan teslim alınacaktır. Alıcının, ya da Alıcının sözleşme kapsamında bilgilerini vermiş olduğu, ürünü teslim alacak kişinin 7 gün süre içerisinde ürünü mağazadan almaması durumunda Satıcı sözleşmeden dönerek para iadesi yapma hakkına sahiptir. Ödenen meblağ var ise Alıcı’ya iade edilir. Ürünün mağazadan teslim alınması yönünde kurulan sözleşmelerde ürün Satıcı tarafından hiçbir şekilde kargolanmayacaktır.
9.3. Ürün'ün öngörülemeyen olağanüstü durumlar (deprem, sel, yangın, hava muhalefeti, pandemi gibi) nedeniyle 30 günlük yasal süresinde teslim edilememesi halinde; Satıcı, Alıcı’yı teslimat konusunda bilgilendirecektir. Bu durumda Alıcı, siparişi iptal edebilir, benzer bir ürün sipariş edebilir veya olağanüstü durum sonuna kadar bekleyebilir.
9.4.Aksi Satıcı tarafından yazılı olarak belirtilmedikçe ürünün bedeli, teslim alınmadan önce tamamen ödenmiş olması gerekir. Peşin satışlarda teslimattan önce Ürün bedeli Satıcı’ya tamamen ödenmediği, taksitli satışlarda vadesi gelen taksit tutarı tediye edilmediği takdirde, Satıcı tek taraflı olarak sözleşmeyi iptal edebilir ve Ürün'ü teslim etmeyebilir. Ürün teslimatı sonrasında herhangi bir sebepten dolayı, işlem yapılan kredi kartının ait olduğu banka/finans kuruluşunun Ürün bedelini Satıcı'ya ödememesi halinde, Ürün en geç 3 gün içinde Alıcı tarafından tüm giderleri Alıcı’ya ait olmak üzere Satıcı'ya iade edilir. Satıcı, Ürün bedeli alacağını takip dahil sözleşmeden doğan ve diğer tüm kanuni hakları saklıdır.
9.5.Satıcı, Sözleşme'den doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
9.6.Alıcı, Ürün’ün teslimatı için taraflar arasında kurulacak Sözleşme’yi elektronik ortamda teyit edecektir, herhangi bir nedenle ürün bedelinin ödenmemesi ve/veya banka, finans kuruluşu kayıtlarında iptal edilmesi halinde, Satıcı’nın sözleşme konusu ürünü teslim yükümlülüğü sona erecektir. Herhangi bir sebeple banka ve/veya finans kuruluşu tarafından başarısız kodu gönderilen ancak banka ve/veya finans kuruluşu tarafından Satıcı’ya yapılan ödemelere ilişkin Satıcı’nın herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
9.7.Alıcı, Sözleşme konusu malı/hizmeti/ürünü teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı malı/hizmeti/ürünü kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra mal/hizmetin özenle korunması borcu, Alıcı’ya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Fatura iade edilmelidir. Alıcı üründe kargodan kaynaklanan bir sorun gördüğünde, ürünü kabul etmemekle ve kargo firması yetkilisine tutanak tutturmakla sorumludur. Aksi halde Satıcı sorumluluk kabul etmeyecektir.
9.8. Malın, kargo gibi en geniş anlamda tüm teslimat masrafları aksine bir hüküm yoksa Alıcı’ya aittir. Satıcı, Platform’da teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları Satıcı'ya ait olacaktır. Malın teslimatı, Satıcı'nın stokunun müsait olması halinde ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır.
9.9. Sipariş iptallerinde ürün bedeli tahsil edilmiş ise Alıcı’ya iade edilir. Kredi kartlı ödemelerde iade işlemi de Alıcı kredi kartına iade sureti ile yapılır ve Ürün tutarı, siparişin Alıcı tarafından iptal edilmesinden sonra ilgili bankaya iade edilir. Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde Satıcı’nın bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde Alıcı’ya yazılı olarak veya Alıcı’ya veri saklayıcısı ile bildirecek ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on beş gün içinde iade edecektir. Alıcı’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ila 3 (üç) haftayı bulabilecektir.Bu tutarın bankaya iadesinden sonra Alıcı’nın hesaplarına iletilmesi, banka işlem süreci ile ilgili olduğundan olası gecikmelerden dolayı Satıcı’nın sorumluluğu bulunmamaktadır.
9.10.Alıcı ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya ürünün Alıcı’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, Satıcı, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin bankasından kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini Alıcı’dan talep edebilir. Alıcı’nın talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, mezkûr taleplerin 24 (yirmidört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise Satıcı, siparişi iptal etme hakkına sahiptir.
9.11.Alıcı’nın Platform’dan duyurulan zamanlarda sipariş edebileceği ürün adetlerine kısıtlama getirilebilir. Alıcı’nın Platform’dan yapılan duyurularda belirtilen adetin üzerinde ürün sipariş etmesi halinde siparişler iptal edilebilecek ve yasal süresi içerisinde ürün bedelleri Alıcı’ya iade edilecektir.
9.12.İade halinde Alıcının malı Satıcıya gönderi yolu: Satıcı tarafından Alıcıya İade kodu gönderildiğinde Alıcının iade yapabileceği kargo firması kendisine bildirilecektir.
Madde 10- ÖZEL ŞARTLAR
10.1. Alıcının hizmet aldığı Banka, kampanyalar düzenleyerek Alıcının seçtiği taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulayabilir, taksit erteleme gibi alternatif ödeme seçenekleri, hizmetler sunulabilir. Bu tür kampanyalar bankanın inisiyatifindedir ve Satıcı’nın bilgisi dâhilinde olması durumunda https://https://www.fit2flow.com.tr/internet sitesi üzerinden kampanyalar hakkında bilgi verilmektedir. Alıcı’nın kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine çalışılan/hizmet alınan banka tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planınızın oluşturulması bankanız inisiyatifindedir.
- Çocuğun bakımını sağlayan veya ilgilenen kişiler kullanımı için bilgilendirilmelidir.”
Madde 11- KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, ELEKTRONİK İLETİLER VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR İLE İLGİLİ KURALLAR
11.1. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kişisel veri olarak tanımlanabilecek Alıcı’nın adı, soyadı, e-posta adresi, T.C. Kimlik numarası, demografik veriler, mali veriler vb. bilgiler; sipariş almak, ürün ve hizmetleri sunmak, ürün ve hizmetleri geliştirmek, sistemsel sorunların çözümü, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek; önceden onay verilmesi halinde siparişler, ürünler ve hizmetler hakkında pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak, Alıcı’ya ait bilgilerin güncellenmesinde ve üyeliklerin yönetimi ve sürdürülmesi ile Alıcı ile Satıcı arasında kurulan mesafeli satış sözleşmesi ve sair sözleşmelerin ifası amacıyla ve 3. kişilerin teknik, lojistik ve benzeri diğer işlevlerinin Satıcı tarafından sağlanabilmesi için yukarıda sayılan verileri Satıcı, Satıcı iştirakleri ve üçüncü kişi ve/veya kuruluşlar tarafından süresiz/süreli kaydedilebilir, yazılı/manyetik arşivlerde muhafaza edilebilir, kullanılabilir, güncellenebilir, paylaşılabilir, transfer olunabilir ve benzeri şekillerde işlenebilir.
11.2.Alıcılara, yürürlükteki mevzuata uygun şekilde, her türlü ürün ve hizmetlere ilişkin tanıtım, reklam, iletişim, promosyon, satış ve pazarlama amacıyla, kredi kartı ve üyelik bilgilendirme, işlem, uygulamaları için Satıcı tarafından kısa mesaj(SMS), anlık bildirim, otomatik arama, bilgisayar, telefon, e-posta/mail, faks, diğer elektronik iletişim araçları ile ticari elektronik iletişimler kurulabilir, Alıcı kendisine ticari elektronik iletiler gönderilmesini kabul etmiştir.
11.3.Alıcı tarafından Platform’a girilen bilgilerin ve işlemlerin güvenliği için gerekli önlemler, Satıcı tarafındaki kendi sistem altyapısında, bilgi ve işlemin mahiyetine göre günümüz teknik imkanları ölçüsünde alınmıştır. Bununla beraber, söz konusu bilgiler Alıcı’ya ait cihazlardan girildiğinden Alıcı tarafından korunmaları ve ilgisiz kişilerce erişilememesi için, virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil, gerekli tedbirlerin alınması sorumluluğu Alıcı’ya aittir. Satıcı, sahibi olduğu platformda, gizli bilgilerin istendiği bölümlerde “ssl (secure socket layer)” yöntemini kullanarak aes-256 256bit şifreleyerek bilgilerin üçüncü şahısların eline geçmesini engeller.
11.4.Alıcı bildirilen iletişim kanallarından Satıcıya ulaşarak veri kullanımını, veri işlenmesini ve/veya kişisel veri işlemlerini ve/veya iletişimleri her zaman için durdurulmasını talep edebilir. Alıcı’nın bu husustaki açık bildirimine göre, kişisel veri işlemleri ve/veya tarafıyla yapılan iletişimler ve iletiler yasal azami süre içinde durdurulur; ayrıca dilerse, hukuken muhafazası gerekenler ve/veya mümkün olanlar haricindeki bilgileri, veri kayıt sisteminden silinir ya da kimliği belli olmayacak biçimde anonim hale getirilir. Alıcı isterse kişisel verilerinin işlenmesi ile ilgili işlemler, eksik veya yanlış olması halinde düzeltilmesi, düzeltilen bilgilerin ilgili üçüncü kişilere bildirilmesi, verilerin silinmesi veya yok edilmesi, otomatik sistemler ile analiz edilmesini Satıcıdan talep edebilir.
11.5. Platform’a ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; Satıcının anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları Sofimaya Hediyelik Eşya Tekstil Kof. Hayvancılık San. Tic. Ltd. Şti’ne aittir.
Madde 12- BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
12.1. Taraflar arasında yapılacak her türlü yazışma, mevzuatta sayılan zorunlu haller dışında, Satıcı’nın ve Alıcı’nın bildirdiği elektronik postalar aracılığıyla yapılacaktır.
12.2.Alıcı, işbu Sözleşme'den doğabilecek ihtilaflarda Satıcı'nın resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veri tabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini, bu maddenin Hukuk Muhakemeleri Kanunu'nun 193. maddesi anlamında delil sözleşmesi niteliğinde olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
Madde13- UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
13.1. Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin uygulanmasında, Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Alıcının Mal veya Hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki ya da Satıcı’nın ikametgahının bulunduğu İZMİR Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
13.2. 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68. maddesinin 1. fıkrasında belirtilen alt ve üst limitler doğrultusunda tüketici talepleri hakkında ilçe/il tüketici hakem heyetleri görevlidir.
